2011. április 28., csütörtök

AKCIÓ!Babakocsi testvérfellépővel!(külön is!) - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

A képen látható kocsi és kiegészítők eladók! külön is eladó!
Pierrecarden kétfunkcios babakocsi
*újszülött kortól óvódás korig!
*fix, fellfújhatónégy nagyméretü keré
*elöl és hátul is fékezhetö*
*átforditható tollokar
*tollokar magasága állitható
*hátamla többfókozatban állitható
*nagy bevásárókosár
*napfénytetö, lecippzározható a tetö egy része
*karfa
*állitható lábtartó
5PONTOS BIZTONSÁGI ÖV!
ESÖVÉDÖ, LÁBZSÁK!
KEREKEI LEVEHETÖK
ÖSSZECSUKHATÓ
Bundazsák, KOCSIBÉLÉS, ALVÓZSÁK!
*ÁTMENETI INKÁBB, NEM BUNDÁS!
*KOCSIBA BEKÖTHETÖ, EREDETILEG 3PONTOS KOCSIHOZ VALÓ, DE ÉN KIVÁGTAM HOGY ÖT PONTOS LEGYEN, DE NEM ZSEGTEM EL A VAGÁS MENTÉN, ÉN IGY HASZNÁLTAM
*HÁTULJA RÁHUZHATÓ A KOCSIRA, IGY NAGYON STABILAN RÖGZITHETÖ!
*ELÖL CIPPZÁROS, TAKARÓ MÁR NEM IS KELL!
Testvérfellépö még garavciális!!!!
*EREDETI DOBOZA IS MEGVAN!
*a KOCSIN VAN EGY ADAPTER AHHOZ KELL CSATLAKOZTATNI, KÜLÖN FÉNYKÉPEZTEM!
mIKOR NEM HASZNÁLOM A FELLÉPÖT CSAK A BEVÁSÁRO KOSÁRBA TESZEM!
MAX 20-25KG TERELHETÖSÉG!
A KOCSI NAGY KEREKEINEK KÖSZÖNHETÖEN ELÉG KÖNNYÜ TOLLNI A KÉT UTAST!
AJÁNDÉK kocsicsörgö!!!
Kérdezz bátran: -)


Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Az aukció vége: 2011-04-29 11:48
. AKCIÓ!Babakocsi testvérfellépővel!(külön is!) - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése